donderdag 23 april 2015

Tafel lakken glitsa

Combinatie: metaal, ijzer en hout. Voor een uniek design en karakter! De mooiste eet-tuin- of bartafels. Eiken tafels met metalen poten. Origineel met hoge kwaliteit!

Een robuuste tafel voor in de tuin? Scherp geprijs bestel nu online. Bekijk onze uitgebreide collectie Tafels. Alles voor de keuken bij woonwarenhuis OTTO! Gratis verzending vanaf € 30!


U wordt dan doorverwezen naar de productpagina met uitgebreide informatie over het dit product. Hoe kan ik mijn kurkvloer lakken ? Eerst gebeitst met transparante beits in een mooie houtkleur, en daarna heb ik het afgelakt met (ik meen) lagen Glitsa.

Uiteindelijk heb ik lagen lak aangebracht zowel met kwast als roller. Ik heb een eikenhouten gelakte tafel. Mijn opgeknapte salontafel en eetkamertafel hebben we na het schuren en schilderen afgelakt met glitsa meubellak.


Tafel opschuren en lakken , oppervlak blijft ruw? Vele aanbiedingen bij bol. Dan denk ik dat die tafel bewerkt is met glitsa lak,. Voor dat je gaat lakken wel eerst schuren met pof hoger om de grootste krassen eruit te krijgen.


Lakken bestel je in onze webshop. Behandeling van een eiken tafel met. Ik hoor van sommige mensen dat je glitsa best kan gebruiken, maar andere zeggen weeer van niet. Als je de tafel wil gaan lakken , eerst kaal schuren.


Dus weg met die acrylverf,. Ons is geadviseerd de tafel te lakken met glitsa. Wordt de tafel dan weer donkerder of kunnen we dan beter een klerlak gabruiken? Het verschil met blanke lak en beits is ,dat je met beits kleurt en blanke lak gebruikt om je tafel af te lakken.


Hout lakken : trap lakken en tafel lakken. En checken of de ondergrond op waterbasis is of niet.

Glitsa meubellak eiglans blank 2ml kopen? In het eerste geval glitsa op waterbasis gebruiken. Teak, en ook iroko, zijn houtsoorten die vettige inhoudstoffen en zuren (waaronder kiezelzuur) bevatten. Dat kan na het lakken problemen veroorzaken,.


In diverse merken verkrijgbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts