maandag 6 juli 2015

Hennep en fitterskit

Let Op: Het gebruik van fitterskit , is niet toegestaan in drinkwater leidingen. Ik doe altijd fitterskit op binnen- en buitendraad. Rol de hennep dun over de breedte van de nagenoeg hele schroefdraa niet te dik. De hennep op de buitendraad.


Ik stel deze vraag omdat ik (naar aanleiding van tips in dit forum) fitterskit (icm hennep ) heb gebruikt voor de montage van mijn badkraan. Klik op de productregel voor meer informatie, of bestel gelijk.

Hennep en fitterskit voor het monteren en afdichten van schroefdraadverbindingen. Neem een paar draden hennep en pluis het uit. Wikkel de hennep om de schroefdraad. Je mag hennep alleen gebruiken. Wij leveren hoogwaardige producten!


Die fitterskit heet hessoriet en de hennep is in werkelijkheid vlas ( van hennep maken ze andere produkten) De vlas moet je met de vleug meedraaien over de pijpdraad. Griffon fitterskit voor het monteren en afdichten van schroefdraadverbindingen. Voorlopig heb ik hetzelfde geprobeerd met hennep en fitterskit.

Omdat ik de muur aan de achterzijde open heb gemaakt, kan ik prima zien of het lekt of niet,. Wat zijn de specificaties? Info over afdichten met hennep. Resultaten van zoekmachines! Afdichtingspasta voor schroefdraadverbindingen.


Voor aardgas, propaan en butaangas leidingsystemen te gebruiken zonder hennep , max. Momenteel ben ik een vloerverwarmingsverdeler, kranen e. Permabond vloeibare pakking - fitterskitVloeibaar wonder spul voor het verpakken van schroefdraad verbindingen. Na min dicht en na een half uur nog te draaien en. Skandia fitterskit hennep gram kopen? Persoonlijk zou ik fitterskit en hennep mijden in drinkwatersystemen aangezien het mijns inziens niet meer nodig omdat er betere alternatieven zijn.


Fitterskit en hennep Ik heb fitterskit en hennep over voor de liefhebber. Gebruik van fitterskit is verboden voor zuurstof. Afdichten Met Hennep - Vinden.


Maximum druk bij gebruik zonder hennep bar. Wil je zeker weten of de producten op voorraad zijn en wanneer jouw bestelling exact klaar staat,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts